Bedrijven met een buitendienst, kunnen besparen dankzij een mobiele app.

 

Urenoverzicht

Primoteq urenoverzicht - buitendienst automatiseringVoordat Primoteq met de BDA suite aan de slag ging ontvingen de medewerkers hun orders via de telefoon, per mail of per SMS. Er was voor de monteurs veel papierwerk met het invullen van de uren op de order, de uren per week en de orderinformatie. De binnendienst zette deze informatie in ERP LN, wat veel tijd koste en waarbij de kans op fouten groot was. De factuur kon pas na weken verstuurd worden en als er fouten in zaten liet de betaling langer op zich wachten.

 

 

 

 

 



Voortgang

Primoteq voortgang - buitendienst automatiseringNu verwerken de monteurs alle informatie op de tablet, is er geen overtypewerk, worden facturen sneller gestuurd en het management heeft veel meer overzicht en inzicht (wat is er gedaan en hoeveel uren zijn besteed). Tijdig bijsturen is daarmee eenvoudiger. Geen orderformulieren, weekstaten, bestelformulieren en declaratie formulieren meer. Monteurs werken nu met een tablet, waarop ze de orders kunnen zien en de voortgang/materiaal op de orders kunnen registreren. Monteurs kunnen hun directe en indirecte uren inzien en opvoeren. Alles wordt direct verwerkt in ERP LN.

 

 

 

 



Keuring

Keuringsoverzicht - buitendienst automatiseringDe volgende stap is het uitrollen van de keuringsmodule bij Primoteq. Alle verschillende clusters en objecten kunnen geïnspecteerd en gekeurd worden en de opdrachtgever heeft veel sneller dan voorheen inzicht in de gekeurde objecten en certificaten.